متن زیبا

توی این دنیای نکبتی کی به جز من واست دلواپسه / اینجوری نکن با من ، تو رو خدا بیا دیگه دوری بسه . هدیه ای که برای تولد من آورده بود یک تابلو بود که با خط درشت رویش نوشته بود : زندگی پوچ و بی معناست ، در صورتی که او همیشه به من می گفت : تو تموم زندگی منی ! کاش قلبم درد پنهانی نداشت / چهره ام هرگز پریشانی نداشت / کاش میشد دفتر تقدیر عشق / حرفه از یک روز بارونی نداشت / کاش میشد راه سخت عشق رو / بی خطر پیمود و قربانی نداشت . متن های زیبا اندیشیدن به پایان هر چیز شیرینی حضورش را تلخ می کند ، بگذار پایان تو را غافلگیر کند ، درست مانند آغاز ! شب شده ، تاریکی شب رنگ روزگار منه / همیشه از تو نوشتن ، هر شب و هر شب کار منه . ای تماشایی ترین مخلوق خاکی در زمین / آسمانی میشوم وقتی نگاهت میکنم . بی تو میشه زنده بود اما نمیشه زندگی کرد . دیگر به خلوت لحظه هایم عاشقانه قدم نمی گذاری ، دیگر آمدنت در خیالم آنقدر گنگ است که نمی بینمت ، سنگینی نگاهت را مدتهاست که حس نکرده ام ، من مبهوت مانده ام که چگونه این همه زمان را صبورانه گذرانده ای ؟ من نگاه ملتمسم را در این واژه ها پر کرده ام که شاید … ، دیگر زبانم از گفتن جملات هراسیده است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 18 تير 1393برچسب:, | 14:6 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |